NIEUWS

Via deze pagina lees je de laatste weetjes en de voorbije activiteiten worden toegevoegd aan het archief en via de fotogalerij kan kan je foto's vinden.

Proficiat aan Henk met zijn eerste solovlucht op 16 maart 2024
En Onder de deskundige opleiding van Nathan en de vliegkundige beoordeling onderging Henk de traditionele Ceremonie

Proficiat aan Lieven met zijn eerste solovlucht op 23 september 2023

Op 16 maart 2024 onder de deskundige opleiding van Nathan en Rik onderging Lieven de traditionele Ceremonie
PROFICIAT en many happy landings!

Proficiat aan Mia met haar eerste solovlucht

Op 16 september 2023 onder de deskundige opleiding van Nathan en Rik onderging Mia de traditionele Ceremonie

Proficiat aan: Tony!

Op 28 mei 2023 legde Tony zijn vliegexamen cum laude af. Onder de deskundige opleiding van Nathan en de vliegkundige beoordeling van Rik Moons
werd hij de vleugels opgespeld.
PROFICIAT en many happy landings!

Op zaterdag 11 maart 2023  onder leiding van Nathan en ideale weersomstandigheden was het tijd voor Arnaud eerste soloflght

Proficiat Arnaud met je eerste soloflight

Welcome to Sydney drink

Ons Lieselotte verhuist voor 6 maand naar Aussie Sydney

Lieselotte's travel blog

voor iedereen die lieselotte wenst te volgen op haar Avontuur

ACB Nieuws #19 Juni 2023

De maandelijkse nieuwsbrief is hier te downloaden.

2023-06(#19)news.JPG

Pilot for 1 day

Schrijf je in voor het evenement piloot voor 1 dag om te proeven van onze opleiding. Op de speciale pagina vindt je meer informatie.

Zaterdag 04 & zondag 05 mei 2024

ACB Bedankt alle deelnemers voor de interesse en wenst je een aangename Dag

In Memoriam Erwin Martens

Erwin.jpg

† 30/11/2022

Beste leden,

Wij brengen het droevige nieuws van het plotse overlijden van Erwin Martens. Erwin was een stille kracht, maar een o zo trouw en gewaardeerd lid. Erwin was bij de pioniers van Aeroclub Brugge, één van de eerste leden. Zo goed als elk weekend was hij aanwezig, als het weer het toeliet elke zondag voor zijn vluchtje met de KAJ.

We zullen Erwin missen.

ACB Times #18

De maandelijkse nieuwsbrief is hier te downloaden.

2023-02(#18)news EDITIE18 DEF.jpg