PILOOT VOOR 1 DAG

plane side view

Via het evenement 'piloot voor 1 dag' kan je zelf ontdekken of een vliegopleiding iets voor jou is. Je krijgt een korte theoretische uitleg van een instructeur over enkele algemene luchtvaartvakken. Je krijgt ook de kans om in één van de clubtoestellen een echte vlucht te ervaren. Onder begeleiding van de instructeur neem je het "stuur" zelf in handen. Na de vlucht wordt een briefing voorzien met een advies voor jouw individueel traject en een kleine inhoudelijke briefing over de club.

PRAKTISCHE PLANNING

instructor showing navigation preparation

Tijdens deze dag maak je kennis met het vliegveld, de theorie, het vliegen en de gezellige clubsfeer, onder begeleiding van ervaren instructeurs en piloten.

09u00   Ontvangst

10u00   Theorie deel 1

11u00   Pauze met een hapje en drankje

11u30   Theorie deel 2

12u30   Lunch en drankje

13u30   30min vlucht

​

Kennismaking met piloten en leerlingen en mogelijkheid tot inschrijven cursus. Ervaar zelf hoe het is om een vliegtuig te besturen!!

​

Hou deze pagina in de gaten voor effectieve data of stuur ons gerust een mailtje. Je kan ons ook contacteren via het kennismakingsformulier op de opleidingspagina

terrace of clubouse

KOSTPRIJS

• ULM met instructeur - 95 EUR pp (1 pers)

Alle vluchten worden onbezoldigd uitgevoerd naar art.55 KB 25 mei 1999

​Prijzen inclusief lidmaatschap voor 1 dag, theorieles, lunch, drank en een half uur vlucht.

ULM PF1D is gratis voor wie zich inschrijft voor de eerstvolgende theorieopleiding ULM.

Aeroclubbrugge , verzamelen aan het Clubhuis
Drongengoedweg Poort 4 9880 Ursel

instrument panel of plane

PRAKTISCH

ACB organiseert op 04 & 05 Mei 2024 Piloot voor 1 dag ,

Wees er snel bij, de plaatsen zijn beperkt

Je wordt op de hoogte gehouden van je deelname en programma

Inschrijvingsformulier Piloot voor 1 dag

Zat 04 & zondag 05 mei 2024.

Selecteer 1 optie Aub

Inschrijvingen zijn pas bevestigd bij betaling

Overschrijving op Rekening nr BE33 0018 1278 9146 met vermelding Naam + p41d mei 2024

Payconiq  met vermelding Naam + p41d mei 2024

Bedankt voor de inzending!